بررسی وضعیت مرزها و مهاجرین در نشست کمیسیون شوراها با مسئولان امنیتی-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

بررسی وضعیت مرزها و مهاجرین در نشست کمیسیون شوراها با مسئولان امنیتی

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، از برگزاری نشست مشترک این کمیسیون با وزیر کشور و مسئولان امنیتی برای بررسی وضعیت مرزها و مهاجرین، در هفته آینده خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۸ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 09
کد خبر: ۱۲۸۶۸۹

به گزارش راهبرد معاصر علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و هشتگرد در مجلس با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در حرم مطهر رضوی و شهادت دو روحانی جهادگر به دست یک عنصر تکفیری، اظهار داشت: استعمار پیر انگلیس با ایجاد فرقه وهابیت، بر روی ممالک اسلامی هدف‌گذاری کرده و در دهه‌های اخیر هم با تقویت گروه‌های تکفیری این روند را ادامه داده است.

وی افزود: نظام سلطه و رژیم صهیونیستی همواره تلاش می‌کند تا با نفوذ در کشورهای اسلامی از جمله ایران اسلامی، اهداف مخرب خود را دنبال کند و در این رابطه بر روی ایران تمرکز بیشتری دارند و این هم به دلیل پیام انقلاب اسلامی برای دنیا و دستاوردهای آن در حوزه مقاومت است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ادامه داد:‌ رژیم صهیونیستی با همکاری آمریکا و انگلیس و عربستان سعودی طرح مشترکی را دنبال می‌کنند تا محور دفاع از بشریت را که ایران است، نابود کنند؛ اما واقعیت این است که فروپاشی درونی رژیم صهیونیستی و متحدان آن کاملاً مشهود است و ترس و وحشتی که امروز در سرزمین‌های اشغالی حاکم شده، نشانه روشنی از این دست و پا زدن‌های بیهوده است.

* امنیت امروز کشور نیازمند مراقبت ویژه است

حدادی همچنین با اشاره به اهمیت مسأله مدیریت وضعیت اتباع و مهاجرین و کنترل مرزها گفت:‌ در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور این موضوع را با مرزبانی و وزارت کشور بررسی کرده‌ایم و نسبت به اهمیت این مسأله تأکید کرده‌ایم، مسئولیت این نهادها بسیار سنگین است و انتظار داریم اجازه ورود افراد مشکوک را به کشور ندهند.

وی تصریح کرد: امنیتی که امروز در ایران اسلامی حاکم است و خون‌بهای شهیدانی همچون حاج‌قاسم سلیمانی است، نیازمند مراقبت ویژه است و نباید اجازه ورود افراد دارای تفکر یا افراد مشکوک داده شود و باید پیشگیرانه و به موقع اقدام شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، با اشاره به جلسه هفته گذشته این کمیسیون با وزیر کشور برای بررسی وضعیت امنیتی کشور و مسائل مربوط به اتباع و مهاجرین گفت:‌ هفته آینده نیز در جلسه مشترکی با وزیر و مسؤولان حوزه امنیتی وزارت کشور، این مسأله را بررسی بیشتری خواهیم کرد و مطالبات موجود در حوزه امنیت داخلی را ارائه می‌کنیم.

حدادی افزود: ضروری است، دستگاه‌های امنیتی، وزارت کشور، مرزبانی و دیگر یگان‌های نیروی انتظامی با پیش‌بینی، پیشگیری و مراقبت در کف جامعه، زمینه‌های ورود عناصر دشمن و ایجاد ناامنی را از بین ببرند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده